• 0Ürün - 0.00 

    Sepetim

    Alışveriş Sepetini Kapat
    • Sepetinizde ürün yok

Kilo Almak İçin Nasıl Beslenilir?

kilo-almak-icin-nasil-besleniliri

Kilo Almak İçin Nasıl Beslenilir?

Bazı insanlar kilo vermeye çalışırken bazıları da kilo almaya çalışır. Çünkü fazla zayıf olmanın da sağlık açısından birtakım sorunlara neden olduğu ortadadır. Bu noktada önemli olan tıpkı kilo verme konusunda olduğu gibi sağlıklı kilo vermektir.

Sağlıklı Kilo Almanın Yolları

1.Daha Fazla Kalori Alın

Kilo Almak İçin Nasıl Beslenilir?

Sağlıklı kilo vermek için yapılacaklardan ilki kalori fazlalığı oluşturmaktır.Yani beslenirken vücudunuzun ihtiyacı olandan daha fazla kalori almalısınız. Günlük kalori miktarınızı kontrol ederek kalori fazlalığı yaratabilirsiniz. 

2.Enerji Verecek Gıdalar Tüketin

Enerjisi yoğun gıdalar tüketerek sağlıklı kilo alabilirsiniz. Bu yiyecekler daha fazla kaloriye sahip yiyeceklerdir. Bu gıdaların işlenmiş gıdalar olmaması gerektiğini de unutmamanız gerekir. Hedef sağlıklı kilo vermekse bu doğrultuda beslenilmelidir. 

3.Bol Karbonhidrat ve Yağ Tüketin

Kilo alma diyeti uygularken karbonhidratlara ve yağlara da diyette yer verilmelidir. Her öğünde karbonhidrat ve yağa yer vermelisiniz. 

4. Sıvı Kalori Alın

Kilo Almak İçin Nasıl Beslenilir?

Yemek yemek zor gelmeye başladığında sıvıya dönüş yapmalısınız. Sıvılar midede daha az yer kapladığı için daha çok besin tüketimi sağlanacaktır. İçerisinde yulaf, badem, bal ve reçel gibi besinlerin olduğu karışımlar hazırlayabilirsiniz. 

5.Daha Çok Su Tüketin

Su tüketimi hayatınızın olmazsa olmazıdır. Kilo almaya çalışmasanız da su tüketmelisiniz. Günlük su tüketiminin artması besinlerin sindirimini kolaylaştırır. Ayrıca su tüketimi midenin hacmine etki eder. Böylece daha fazla besin tüketimini destekleyebilir. 

6. Bol Protein Tüketin

Kilo Almak İçin Nasıl Beslenilir?

Sağlıklı kilo almak için tüketilebilecek en iyi besinlerden biri de proteindir. Protein kas oluşumunu destekler ve kilo almaya çalışırken protein tüketmemek alınan kalorinin yağa dönüşmesine neden olabilir. Protein konusunda dikkat edilmesi gereken nokta proteinin tok tutucu özelliğe sahip olmasıdır. Protein tok tuttuğu için iştahınızı kapatabilir. 

Kilo Aldıran Besinler

Kilo alma diyeti için plan yaparken planınıza ekleyebileceğiniz besinleri şu şekilde maddeler halinde sıralayabiliriz;

  • Bitter Çikolata

  • Tam Yağlı Peynir ve Yoğurt 

  • Balık

  • Bakliyat

  • Kırmızı Et

  • Patates

  • Kuruyemiş

  • Pirinç 

  • Süt


Bütün bu öğünleri planlamak size zor geliyor olabilir ya da ne yaparsanız yapın kilo veremiyor olabilirsiniz. Bu noktada sizin için çözümümüz sağlıklı beslenme paketi.
Sağlıklı beslenme paketinde kalorinizi seçebilir ve günlük almanız gereken kalorinizi ayarlayabilirsiniz. Kilo almanız için planlanmış her şey kapınıza kadar gelir!

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close menu
Whatsapp Sipariş HattıWhatsap Sipariş Hattı